.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دهمین نمایندگی ثبت احوال مازندران افتتاح شد

معاون حقوقی و سجلی اداره کل ثبت احوال مازندران از افتتاح دهمین نمایندگی ثبت احوال این استان در بخش دابودشت از توابع شهرستان آمل خبر داد. 

 حسن وفایی صبح شنبه به خبرنگاران گفت: با افتتاح نمایندگی ثبت احوال در بخش دابودشت شهرستان آمل، تعداد نمایندگی ثبت احوال در این شهرستان به سه نمایندگی لاریجان و بیمارستان امام علی(ع) افزایش یافته است.
وی افزود: مردم بخش دابودشت ازاین پس می توانند وقایع چهارگانه و سایرخدمات ثبت احوالی خود را در دفترنمایندگی آمل انجام دهند.

معاون حقوقی و سجلی اداره کل ثبت احوال مازندران با بیان اینکه هم اکنون ایجاد نمایندگی های جدید در بخش های لاله آباد بابل و کله بست بابلسرمصوب شده و افتتاح آن مستلزم همکاری مسئولان این بخش ها برای تامین زیرساختهای آن است، تصریح کرد: متاسفانه مسئولان این مناطق هنوز زیرساختهای ایجاد این نمایندگی ها که شامل ساختمان مورد نظر و تجهیزات اداری آن است را در اختیار ثبت احوال این شهرستانها قرار ندادند.

وفایی اضافه کرد: درصورت همکاری مسئولان این دو بخش برای ایجاد زیرساختهای نمایندگی های ثبت احوال در این دوبخش، پیش بینی می شود درسال 90 افتتاح شود.

وی ادامه داد: هم اکنون درخواست های زیادی برای ایجاد نمایندگی ثبت احوال در بخش تازه تاسیس امامزاده عبدالله(ع) آمل شده که باید به تصویب دولت برسد.

وی اضافه کرد: مسئولان این بخش حتی تمامی امکانات مورد نظر برای راه اندازی نمایندگی ثبت احوال در امامزاده عبدالله (ع) اعلام آمادگی کردند./1290


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.09 seconds.